שיקום נוירולוגי פרטי

שיקום נוירולוגי פרטי בבית הלקוח למגוון בעיות ומחלות נוירולוגיות שנגרמות כתוצאה מבעיה במערכת העצבים המרכזית או הפריפרית כגון:

  • אירוע מוחי (שבץ)
  • פרקינסון
  • טרשת נפוצה (multiple sclerosis)
  • ALS ועוד בעיות מגוונות.

הטיפול בבעיות נוירולוגיות בשלבים המוקדמים יכול להוביל לשינוי ושיפור באורך ואיכות החיים, וחשוב לתת דגש לטיפול בשלבים מוקדמים ככל הניתן. בחלק מהמצבים והבעיות טיפולי פיזיותרפיה נוירולוגית נועדו על מנת לעזור להאריך את החיים, ולשפר את איכות החיים.

שיקום נוירולוגי פרטי

שיקום נוירולוגי פרטי באמצעות פיזיותרפיה

אם אתם סובלים ממחלות נוירולוגיות או לאחר אירוע מוחי הרי שאתם זקוקים לטיפולי פיזיותרפיה נוירולוגית. הטיפול הפיזיותרפי בטיפול נבון יעיל גם לאחר מקרים של פגיעות ראש, שבץ מוחי, פגיעה בעמוד השדרה בעקבות תאונות דרכים או תאונות ועוד.

מטרת הטיפול בטיפול נבון הינה לשפר או להחזיר לגופכם את תפקודיו היומיומיים עד כמה שניתן, כמו גם למנוע החמרה של מצבכם. מעוניינים לחזור לתפקוד יומיומי? שיקום לאחר אירוע מוחי או מחלה עצבית אחרת נועד בדיוק עבורכם. סובלים ממחלה נוירולוגית או עברתם אירוע מוחי? פנו לטיפול נבון!

בדרך כלל מטרות הטיפול בטיפול נבון תקבענה אחרי פגישה ראשונית עם הפיזיותרפיסט המומלץ שרלי נבון אתכם, בה הוא יבצע בירור בנוגע לנקודות הכואבות לכם. היות ומחלות נוירולוגיות הינן כרוניות בדרך כלל ואפילו מחמירות עם השנים, אין הפיזיותרפיה יכולה להציע לכם ריפוי מושלם, אך יחד עם זאת שיקום נוירולוגי באמצעות פיזיותרפיה נחשב ליעיל ובעל סיכויים טובים להצליח. סובלים ממחלה נוירולוגית או אירוע מוחי? טיפולי פיזיותרפיה נוירולוגית בטיפול נבון ישפר את מצבכם הנוירולוגי ויחזיר אתכם לתפקוד יומיומי!

טיפול נבון – שיקום לאחר אירוע מוחי או מחלה עצבית אחרת

לפני שהפיזיותרפיסט שרלי נבון מתחיל עם הטיפול, הוא יידרש לראיין אתכם ולשמוע מהן ציפיותיכם מן הטיפול. מעבר לכך, שרלי גם יבצע מבחנים ומספר בדיקות כדי להעריך מהי עומק הפגיעה כמו גם את מהות הבעיה ממנה אתם סובלים. הבדיקות הללו יכללו שלושה מאפיינים: מבנה גופכם, תפקוד המערכות השונות, ויכולתכם לבצע מגוון פעולות בסיסיות.

לבסוף שרלי נבון יבחן גם את מרכיב ההשתתפות שלכם, דהיינו עד כמה אתם אכן מעוניינים לשתף פעולה בתהליך ולגרום להטבה במצבכם, ועד כמה יש לכם תמיכה מהמערכת סביבכם (משפחתית או אחרת). חליתם במחלה נוירולוגית? שיקום נוירולוגי פרטי לאחר אירוע מוחי או מחלה נוירולוגית אחרת יקל על מצבכם ואף ישיב אתכם לחזרה לתפקוד יומיומי לו הייתם רגילים!

פיזיותרפיה נוירולוגית

טיפולי פיזיותרפיה נוירולוגית בקליניקת טיפול נבון

על פי רוב מטרתו של טיפול אירוע מוחי באמצעות שיקום פיזיותרפי תהיה להפיק את המרב כדי להחזיר אתכם למצב שבו תוכלו לבצע פעילויות יומיומיות. מטרתם של טיפולי פיזיותרפיה נוירולוגית היא להשיב לכם את יכולת המוטוריקה שאבדה כתוצאה מן הפגיעה העצבית. הפיזיותרפיסט שרלי נבון משתמש במגוון רחב של שיטות, החל מטכניקות מנואליות וכלה בתרגילי שיקום אורתופדי ממוקדים (כגון השבת יכולת ההליכה).

עברתם אירוע מוחי? סובלים ממחלה נוירולוגית? למידע אודות שיקום נוירולוגי פרטי, צרו עמנו קשר

טיפול נבון. ביחד בתנועה הנכונה.

לתיאום פגישה, אנא מלא/י את הטופס. נשמח להכיר.