יתרונותיו של טיפול פיזיותרפיה אישי בבית

למי מיועד טיפול פיזיותרפיה

בעיות פיזיותרפיה הן נחלת כל גיל וכל מגזר באוכלוסייה. אנשים שיושבים במשרד מול המחשב כל היום עלולים לסבול מכאבים בכתפיים, בצוואר ובראש. כך גם ספורטאים מקצועיים עלולים לסבול מכאבים כרוניים במפרקים ובשלד, אנשים שהיו מעורבים בתאונות דרכים וסובלים מבעיות אורתופדיות, נוירולוגיות ועוד, מבוגרים עם מגבלות תנועה, אחרי שבץ מוחי, עם מחלות ניווניות תורשתיות ועוד. בשוק מגוון פתרונות מכל התחומים אולם רק טיפול פיזיותרפי מקצועי יכול להביא להקלת הכאב ואף לפתרון הבעיה, ועדיף שהטיפול יתבצע בביתו של המטופל.

טיפול פיזיותרפיה אישי בבית

קופות החולים מציעות טיפולי פיזיותרפיה, אולם ההמתנה לטיפול יכולה להיות ממושכת ונוסף על כך מספר הטיפולים בשנה מוגבל, וכך אדם נשאר ללא מענה אחרי שסיים את מכסת הטיפולים שלו. טיפול פיזיותרפיה פרטית בבית מאפשר לך לקבל טיפולים בזמן הנוח לך, במקום המגורים שלך וללא הגבלה. נוסף על כך משך הזמן לכל טיפול בבית הוא ממושך יותר, יחסית לזה הניתן בקופ"ח, והיחס האישי מסור ואדיב. הפיזיותרפיסט מגיע עם כל המכשור המתאים ומבצע את הטיפול אצלך בבית. כך הוא יכול להתאים את הטיפול לתנאי המגורים שלך ולעתים אף יכול למצוא את הסיבה לבעיה הגורמת לכאבים, כגון בעיות בפינת העבודה, בחדר השינה וכדומה.

טיפול פיזיותרפיה אישי בבית
טיפול פיזיותרפיה אישי בבית

כיצד מתבצע הטיפול?

טיפול פיזיותרפיה אישי בבית מתאים במיוחד למבוגרים שחוששים מנפילות, לאנשים עסוקים שמעוניינים להימנע מפקקים ומבעיות חניה, למי שהדיסקרטיות חשובה לו, למטופלים המרותקים למכשירים, למי שמתאושש מניתוח, לספורטאים שמחפשים שיקום מקצועי ממושך ועוד. במהלך הטיפול מבצע הפיזיותרפיסט טיפול מנואלי-ידני הכולל עיסוי של המקום והנעת הרקמות הרכות, מתיחות, מניפולציות ועוד. כמו כן כולל הטיפול עבודה עם מכשירים שונים ולימוד תרגילים, שאותם יכול המטופל לבצע באופן יומיומי כדי להגיע לשיקום ולתפקוד מלא. טיפול פיזיותרפיה בבית יכול להביא לשיפור הכאבים הכרוניים, לשפר את תנועת המפרקים ולהביא את המטופל לתפקוד מלא ולשליטה על חייו.

טיפול נבון. ביחד בתנועה הנכונה.

לתיאום פגישה, אנא מלא/י את הטופס. נשמח להכיר.