הצהרת נגישות

מבוא

 האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר. אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרויות הנגישות בתפריט

  • התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
 
ניתן לפנות לרכז הנגישות שרלי נבון:
טלפון 0772315400
אימייל [email protected]

בדואר עבור טיפול נבון, ורדיה 12 חיפה. 
או לחלופין למלא בטופס יצירת קשר את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

פרסום הסדרי נגישות בחברה

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בקליניקה:

  • חניות נכים – במקום ישנו חניון מקורה עם חניות נכים.
  • דרכי גישה – הקליניקה ממוקמת בקומה הראשונה של המרכז המסחרי ורדיה 12, וישנם מספר כניסות למתחם חלק מהחניון וחלק מבחוץ, ישנם 2 מעליות במתחם.
  • כניסות – הכניסה מותאמת ומונגשת לכיסא גלגלים. 
  • אזורי המתנה – בקליניקה ישנה עמדת המתנה מסודרת ונוחה. 
  • שירותי נכים – במקום ישנם שירותים של הקניון וביניהם שרותי נכים מותאמים. 
  • מעליות בקניון ישנם 2 מעליות. 
  • המוקד הטלפוני זמין בין השעות 9:00 עד 19:00 ראשון עד חמישי
  • במידת הצורך ניתן ליצור קשר דרך טופס יצירת קשר או באחת הדרכים שמצויינות בפניה לרכז הנגישות. 
  • נהלי שירות נגישים: ניתן לקבל סיוע במילוי טפסים במידת הצורך, וניתן להגיע עם בעלי חיים המשמשים אתכם לצורך ליווי. 
  • במתחם הקניון קיים חדר מקלט לשעת חירום הנמצא בקומה מרחק של 10 מטרים מהמכון פיזיותרפיה.

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

תאריך עדכון: 11/08/2024

 

טיפול נבון. ביחד בתנועה הנכונה.

לתיאום פגישה, אנא מלא/י את הטופס. נשמח להכיר.