שיקום לאחר ניתוח אורטופדי – שיקום פרטי בבית הלקוח

שיקום לאחר ניתוח אורטופדי

לאחר ניתוחי ירך, ברך וכתף ישנו כאב רב שנגרם כתוצאה מהחתך הניתוחי, מהדלקת ומהנפיחות. לרוב לאחר טראומות גדולות קשה לצאת מהבית ולהגיע למכון ורבים מעדיפים לבצע את השיקום בנוחות של הבית.מבחינה טיפולית לפחות בשלבים הראשוניים, לשיקום בבית יש יתרון בכך שהוא מותאם לסביבה ולבעיות הסביבתיות שאתם חווים.

על ידי כך הטיפול ממוקד יותר בצרכים היום יומיים שלכם. ככל שהטיפול יתקדם נעביר את מטרות הטיפול לסביבה החיצונית לבית ולמה שמפריע לכם ביום יום.

שיקום לאחר ניתוח אורטופדי בבית הלקוח

אם עברתם ניתוח להחלפת מפרק ירך, ניתוח בברך או בכתף אתם זקוקים לשיקום לאחר ניתוח באמצעות טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים, על מנת לחזור לתפקוד מלא. לחזור ולתפקד ממש כפי שתפקדתם לפני הניתוח. על מנת לחזור ולהיות במיטבכם לאחר הניתוח שעברתם אתם זקוקים לפיזיותרפיסט מקצועי שבאמצעות תרגילים ממוקדים יחזיר אתכם לתפקוד מלא. הפיזיותרפיסט הפרטי בחיפה שרלי נבון מתמחה בטיפולי שיקום לאחר ניתוח אורתופדי בירך בברך ובכתף. אתם לאחר ניתוח וזקוקים לפיזיותרפיה? פנו לטיפול נבון לחזרה לתפקוד יומיומי מלא!

שיקום לאחר ניתוחים
שיקום לאחר ניתוחים

שיקום פרטי לאחר ניתוח אורטופדי

לאחר הניתוח שעברתם אתם זקוקים לטיפול פיזיותרפיסטי אינטנסיבי באמצעות תרגילים בביתכם. יתרונו של שיקום לאחר ניתוח אורטופדי בבית הוא בכך שהוא מלמד אתכם לבצע שוב כראוי את כל התנועות אותם הייתם רגילים לבצע בביתכם שהינו סביבתכם הטבעית. מעוניינים בשיקום והחלמה מלאה לאחר ניתוח? פנו לטיפול נבון והפיזיותרפיסט שרל נבון יגיע לביתכם ויעניק לכם טיפול פיזיותרפי ייחודי ואפקטיבי ביותר של שיקום בבית.

הפיזיותרפיסט שרלי נבון ילמד אתכם ללכת שוב ולתפקד בסביבה שאתם נמצאים בה הכי הרבה – ביתכם. אל תמתינו עם השיקום כיוון שתרגילי השיקום הפיזיותרפיים בבית ישפרו את התפקוד בתחום הפיזי שנפגם הן לפני הניתוח והן אחריו. פנו אלינו עוד היום כי שיקום בבית נחשב לחלק האינטגרלי והמשמעותי ביותר בתהליך ההחלמה שלכם!

צרו קשר עם פיזיותרפיסט מקצועי לשיקום לאחר ניתוח

מחפשים פיזיותרפיסט מקצועי לקבלת שיקום פרטי לאחר ניתוח אורטופדי? צרו עמנו קשר והפיזיותרפיסט שרלי נבון יגיע לביתכם וילמד אתכם כיצד ללכת שוב ולהחזיר לתפקוד מלא את האיבר הזקוק לשיקום לאחר הניתוח באמצעות תרגילים פיזיותרפיה ממוקדים.

טיפול נבון – מספר אחת בשיקום בבית לאחר ניתוחים אורתופדיים!

טיפול נבון. ביחד בתנועה הנכונה.

לתיאום פגישה, אנא מלא/י את הטופס. נשמח להכיר.